Nema problema

07.11.2008.

Premda mi najblaže rečeno, taj lik nikada nije bio odveć simpatičan, ne mogu poreći činjenicu da doktor za romanske jezike i komparativnu književnost koji se trenutno nalazi na višegodišnjem izdržavanju povlastice na Markovom trgu broj dva, nije izuzetno vješta osoba u komunikaciji, iskazivanju samopouzdanja kao i disciplini tjeranja vode na svoj mlin u svakoj mogućoj prilici.
Možda bi razloge ovakvim sposobnostima čak mogli potražiti u genetskom kodu, Idealnoj kombinaciji vlaške furbarije i splitsko-mandrilske prepotence uz diskretni utjecaj vrlih europskih stručnjaka za «public relation» kao i trunčice zanata danas neizbježnih – spin doktora.



Možda će se moje zapažanje nekome činiti beznačajnim i nepotrebnim ali ipak mislim da je vrlo znakovito jer se pažljivijim pristupom može primjetiti «fina regulacija» i retorička akrobacija sa afirmativnim pristupom.
Uglavnom - jeste li primjetili kako je polako ali sigurno, iz vokabulara našeg uvaženog premijera nestala riječ "problem?"

Gdje je problem?
Jeste li uočili problem?
Nema ga!
Nema problema!

U suvremenoj političkoj komunikaciji, riječ "problem" nije više poželjna i u svakoj mogućoj prilici, uputno ju je zamjeniti s novim izrazom, a to je ni više ni manje nego – "IZAZOV."
Spominjanje problema je kontraproduktivno.
Nitko ne voli probleme.
Naoko mali i beznačajni trik, ali u svakom slučaju – uspješan.

Dakle, u javnim nastupima, ni u kom slučaju ne moramo govoriti o načinima rješavanja problema, već se s mnogo više elegancije kaže kako su pred nama – IZAZOVI!
Problemi ne postoje čak ni u sveprisutnoj korupciji, kriminalu, zdravstvu, školstvu, pravosuđu, brodogradnji i još desecima drugih područja, to su jednostavno rečeno - izazovi koji nas čekaju na dvoboju kod EU korala i nema nikakve sumnje da smo više nego spremni suočiti se s njima.
Problemi postoje samo kod nekih drugih, na primjer u Iraku, Afganistanu, Srbiji, Bosni i Hercegovini...
Oni još nemaju pojma glede i unatoč izazova.

Oporba također ima probleme!
Nevladine organizacije diskutabilnih namjera isto tako, kao i svi sljedbenici nekadašnjih jalnuških diletanata, smušenjaka i smutljivaca.
Ali mi!?
Heeeej, ali mi!
Ma kakvi, mi nemamo nikakvih problema, mi samo imamo određene izazove!
Mi smo naše probleme prognali, barem iz rječnika ako već ne iz realnog života.

Možete vi misliti o ovim stvarima što god hoćete, ali ne mogu se oteti dojmu kako ovu retoriku ne bi bilo loše primjeniti u svakodnevnom životu.
Eto, već danas popodne, večeras, zašto ne, možete prići svom životnome partneru i samouvjereno predložiti: "Slušaj draga – imamo izazove u našem braku..."

Ili recimo, ako imate određenih škakljivih situacija na vašem radnom mjestu, natezanja s ludim šefom, lajavim kolegama ili mutavim zaposlenicima, zapamtite dobro – nema tu problema, na vama je samo da ih dostojno izazivate!
Ukoliko vas ona čimavica od susjeda redovno tlači karaoke arlaukanjem na glazbenu podlogu turbofolka, učestalo krade mandarine iz vašeg vrta ili glasno podriguje nakon ručka – to više nije problematično, već izazovno ponašanje!



Što se mene osobno tiče – danas sam pred velikim izazovom!
Naime, upravo sutra organiziram berbu maslina, sve je spremno, ekipa mi je puna elana, marenda samo šta nije na stolu, a za nevolju - ova kišetina pada li ga pada li ga pada!
Pa dokle će više!?
E da, ali imam ja posebnu metodu mantranja!
Za sada neka ostaje malo tajnovita, baš me zanima hoće li i ovoga puta biti uspješna.



Kiša i dalje pljušti.
Ne'š ti problema!
Uh pardon, pravilno se kaže – ne'š ti izazova!
Nema više problema!





<< Arhiva >>