četvrtak, 04.12.2008.

~MiniMax-TV
~


Halabuka oko Fejsbuka već je dostigla razmjere elementarne nepogode pa u toj kakofoniji veleumnih promišljanja, prosječnom konzumentu medijskih nusproizvoda još nije posve jasno za kojeg će lika u lepezi pseudo-uglednika, ova priča naposljetku ispasti veće bruka glede fejs-buka.

Htjeli mi to priznati ili ne, neosporna je činjenica kako je internet, usudio bih se reći – ne samo danas, već gotovo od početka svoje općeprihvaćene upotrebe kod širokih narodnih masa, nesumnjivo postao rasadnik govora mržnje. Možda čak ne toliko govora mržnje koliko govora gluposti jer nam je svima vrlo dobro poznato koliko velik broj emocionalno i intelektualno zakržljalih ćiribimbaša čuči ispred svojih tipkovnica pa iz lažne sigurnosti bunkera svoje anonimnosti pljucka po svakom razmišljanju koje niju u skladu s njihovim velebnim mogućnostima.

Naravno, svemu tome nije kriv internet kao takav, ali ne mogu se oteti dojmu kako je upravo “svemrežje” izvrsno pokazalo koliko je u stvari zapanjujuće velika koncentracija budala po četvornom kilometru.
U stvari, princip bi trebao biti vrlo jednostavan. Koliko slobode, u ovom slučaju – govora, za sebe želiš uzimati, isto toliko pa čak i više, moraš ponuditi svoje - odgovornosti!
Kako je u čovjekovoj prirodi da puno lakše prihvaća svoja prava za razliku od obaveza, nije teško za pretpostaviti kako će se ovakvim ili sličnim problemima baviti još mnoge generacije Zemljana.

Što se mene osobno tiče, moram vas sa s neskrivenim zadovoljstvom izvijestiti kako sam odavno već prevladao svoju prvobitnu akumulaciju bijesa u pogledu mrežnih, društvenih i inih devijacija, što možda ponekad čak i nije dobro jer mi otupljuje ubojitu oštricu koplja u junačkoj desnici ruci kao i neizbježno zapažanje oka sokolova.
Stoga, ovih dana neophodnu dozu nerviranja upražnjavam pozivom na besplatni telefonski broj T-coma 0800-9000. Sve što je besplatno, u pravilu krije neku caku koja će vas prije ili kasnije debelo koštati, pa zašto bi to I u ovom slučaju bila iznimka.

Naime, kod sebe doma imam ugrađenu onu famoznu Max – televiziju, gotovo još od prvih dana uvođenja na domaće tržište. Iskreno, čak se više ni ne sjećam zašto sam je uopće dovabio u svoj skromni dom. Nisam osobiti televizijski ovisnik, a eto, sad mi pada na pamet kako mi je naposljetku možda najdraži upravo taj osjećaj kad suvereno držim daljinski u ruci i prevrćem po programima bez osobitog smisla I potrebe.

Dakle, da ne duljim previše bez veze, prijem MaxTv-a mi je u posljednje vrijeme vrlo loš, ako ne u banani, onda barem u ananasu, mangu ili papaji. Pojednostavljeno rečeno – slika mi se svakih nekoliko sekundi zamrzava na apsolutnu nulu pa nakon kratkog trzaja nastavi dalje kao da se ništa nije dogodilo. Gledanje takvog programa više me podsjeća na razgovor dvojice mucavaca,a pogotovo je iritirajući za vrijeme gledanja nekog uzbudljivog sportskog dvoboja kad ti više nije jasno di je balun a di konj, di je glava a di guzica.

O svemu tome sam uredno izvijestio gospodu iz službe za korisnike upravo preko famoznog besplatnog telefona 0800-9000 i tom prilikom me je ljubazna gospodična pozorno saslušala i objasnila kako će najhitnijem roku doći njihov serviser i ukloniti kvar.
Super!



Ono što je malo manje super jest činjenica da je od inkriminiranog razgovora proteklo gotovo već tri mjeseca a njihov serviser se još uvijek ne pojavljuje! Očito je kako je “najkraći mogući rok” vrlo rastezljiv pojam za T-com.
Iskreno govoreći, sve to mi nije predstavljalo prevelik problem prvi mjesec dana, drugi sam se već počeo brinuti, a sada kad su se dani maksimalno skratili na minimum, dobijam snažnu želju da servisera, s kojim se inače uredno mimoilazim svakog jutra u koloni automobila, zgrabim za prikladni dio tijela I uz uporabu sile dovučem na mjesto događaja.

No, kako takve metode u suvremenom društvu nisu odveć prihvatljive, pokušavam problem riješiti na primjereniji način - ponovnim pozivanjem T-comove služe za korisnike.
Ali....
Besplatan telefonski broj sjajno je zamišljena stvar, pogotovo ako uspijete pronaći pravog sugovornika, međutim to meni u posljednje vrijeme nikako ne uspijeva a da ne govorim kako zna biti prilično frustrirajuće kad umjesto “žive osobe” s druge strane telefonske linije stalno slušate bešćiutni metalni glas

Sve započne vrlo obećavajuće kad vas aparat pozdravi sa: “Dobro došli u T-com službu za korisnike -
Ovaj poziv je za vas besplatan!”

Super!
Nakon toga – metalan glas nas obavještava da možemo birati brojeve jedan, dva, tri ili četiri, ovisno o tome kakvu vrstu uslugu želimo…
Okej – pritisnem broj i čekam….

Metalac se ponovno javlja: “Ako želite ocijeniti kvalitetu usluge molimo vas da nakon razgovora s operaterom ostanete na liniji….”
Ta mi izjava polako već ide na pimpić pa škrgutavim zubima saspem u slušalicu: Neeee, ne želim ocjenjivati kvalitetu razgovora, daj mi konačno čovika!”
Nakon toga slijedi ono antologijsko: “Svi su agenti trenuno zauzeti, molimo Vas, ostanite na liniji…”
Za to vrijeme u slušalici svira neka cijukava tingl-tangl muzika, ali i dalje nema nikoga da se javi…
Nakon petnaestak sekundi, evo ga opet: “Hvala na strpljenju, ali na žalost, svi agenti su i dalje zauzeti, molim vas pričekajte…”
Pa opet
Opet
I opet!

Na kraju, zbog vlastitog mentalnog zdravlja, prekidam liniju jer mi se ne sluša više cijukava tingl-tangl muzika…
Svi su agenti zauzeti!? I tako je to izgledalo posljednjih dvadesetak puta…
Pa čovječe, di su ti agenti? Pa nisu ih valjda angažirali na poslovima uhođenja i privođenja nepoćudnih fejsbukera, blogera I ostalih zgubidana…
Ne možeš ih dobit, ne dolaze da ti poprave kvar, ali zato ti uredno svakog mjeseca putem trajnog naloga skinu s računa pozamašnu svotu kunića?
Maksimalna Televizija – minimalna usluga!

Ne znam, imam još strpljenja za najviše dva-tri razgovora ugodna s onim bešćutnim metalcem koji me uredno izvješčuje da su svi agenti i dalje zauzeti, ali sve mi se čini da ću uskoro iščupat sve one žice od MaxTv-a i bacit u kantu za smeće!



Idemo mi na bolje stvari
Vani ponovno pada kiša kao što već kiši u prosincu na istočnoj obali Jadrana…



Ma nee, nije to dobra stvar šta pada kiša (a možda I je, vrag će ga znat), već je dobra stvar šta se u ovakvim mračnim danima tu I tamo ipak ukaže ponešto vedrine za zadovoljavanje fotografskih strasti…
Red biloga, red plavoga - idealna “mornarska” kombinacija...







A što se besplatnog 0800-9000 telefona , dajte molim vas, probajte vi!
Možda je meni karma loša pa ako slučajno dobijete kojeg slobodnog “agenta” preporučite me, pliiiiiz….
Samo im recite neka me više ne pituravaju!




<< Arhiva >>

Blog.hr koristi kolačiće za pružanje boljeg korisničkog iskustva. Postavke kolačića mogu se kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više o kolačićima možete pročitati ovdje. Nastavkom pregleda web stranice Blog.hr slažete se s korištenjem kolačića. Za nastavak pregleda i korištenja web stranice Blog.hr kliknite na gumb "Slažem se".Slažem se